CCleaner Kekalkan Prestasi Komputer di Tahap Terbaik


CCleaner antara software yang perlu ada dalam komputer anda - perisian serbaguna popular dan percuma ini berfungsi untuk mengekalkan prestasi sistem komputer di tahap yang terbaik. CCleaner mempunyai paparan antaramuka yang kemas dan ringkas menjadikan ia amat ringan, pantas dan mudah digunakan.

Cleaner - Membuang fail tidak berguna yang terkumpul dari masa ke semasa, seperti fail-fail sementara daripada sistem dan butiran pelayaran internet. Ia sekaligus menjimatkan penggunaan hardisk.
Tekan butang "Run Cleaner" untuk menjalankan proses pembersihan.

Registry - Mencari, memperbaiki dan membuang masalah registry pada komputer anda, membolehkan sistem komputer anda beroperasi dengan lancar dan baik.
Tekan "Scan for Issues". Tunggu hingga selesai, dan tekan "Fix selected issuees", dan "Fix All Selected Issuees".

Tools - Fungsi tambahan pada CCleaner yang membolehkan anda menguruskan program dan aplikasi yang dipasang dalam PC (Uninstall, Startup, System Restore, Disk Analyzer dan Drive Wiper).


Download CCleaner

CCleaner - Full Installer menyediakan tambahan Ask.com toolbar. Hanya buang tick pada kotak semasa proses install untuk mengelakkan ianya di-install bersama atau anda boleh terus download  CCleaner - Slim (tiada toolbar).

Release Notes

CCleaner v5.52.6967 (17 Jan 2019)
- Minor bug fixes
- Localization improvements to several pages including License Information
- Code refactoring for improved stability
- Updated copyright across the application to 2019+ more

CCleaner mungkin tidak memberikan kesan yang ketara kepada kelajuan prestasi komputer, namun penggunaan CCleaner secara berkala dapat mengekalkan prestasi PC/laptop anda dalam keadaan baik.

Nota: Artikel ini akan dikemaskini setiap kali versi baru CCleaner dilepaskan. Jadi sila bookmark Ctrl + D atau anda boleh Like KFZoom Facebook Page atau follow twitter @kfzoom

2 Comments

  1. salam.. nak tanya.. kalau nak uninstall program guna mana lagi bagus? ccleaner ni ke atau revo uninstaller?

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال