Adidas Errejota Bola Rasmi Sukan Olimpik 2016


Bola baru, Adidas Errejota 2016 merupakan bola rasmi Adidas bagi musim 2016. Bola ini diinspirasikan oleh kehangatan dan kerancakan bandar Rio de Janeiro dan Brazil yang akan menjadi tuan rumah Sukan Olimpik 2016.

Bola Adidas Errejota akan membuat kemunculan awal pada FIFA Club World Cup di Yokohama dan akan digunakan di semua kejohanan peringkat dunia yang dianjurkan FIFA sepanjang tahun 2016, termasuk Sukan Olimpik 2016.

Adidas Errejota 2016 Official Match Ball



Mengambil inspirasi dari kehangatan dan kerancakan bandar Rio de Janeiro dan Brazil yang akan menjadi tuan rumah Sukan Olimpik 2016, bola baru Adidas Errejota 2016 mempunyai reka bentuk yang bertenaga dengan menggabungkan warna utama putih dengan warna hijau dan kuning bendera Brazi. Ia datang dengan rekaan gelombang merjuk kepada kaki lima di sepanjang pantai Rio.



Bola berteknologi tiggi, bola Adidas Errejota Ball menawarkan ciri-ciri yang sama seperti bola rasmi Piala Dunia 2014, Adidas Brazuca. Mempunyai reka bentuk revolusi enam panel dan permukaan 3D, Adidas Errejota bola menyediakan cengkaman, sentuhan, kestabilan dan aerodinamik di atas padang dalam mana-mana keadaan cuaca.
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال