Bola Rasmi UEFA Champions League 2015-16

Adidas memperkenalkan bola rasmi Liga Juara-Juara Eropah (UEFA Champions League), Adidas Finale 15. Bola dengan warna Putih/Biru Cerah dengan reka bentuk yang unik, diilhamkan dari San Siro, Milan, tuan rumah bagi perlawanan akhir Liga Juara-juara Eropah 2015 pada 28 Mei 2016.



Secara tradisinya, bola rasmi untuk 2015-16 UEFA Champions League mempunyai reka bentuk yang unik dengan panel bintang Liga Juara-Juara. Bintang-bintang mempunyai reka bentuk yang berkilat menggunakan tona warna biru, manakala logo Adidas dan logo Liga Juara-Juara berwarna biru.

Diilhamkan oleh kerusi yang berwarna-warni daripada San Siro (Stadio Giuseppe Meazza) di Milan, bola baru Adidas Finale 2015 bola mempunyai corak garisan melintang diatasnya.



Bola Adidas Finale 2015-2016 mempunyai teknologi yang sama seperti bola musim lalu, Adidas Finale Berlin. Adidas Finale 15-16 UCL mempunyai permukaan yang sempurna bagi trajektori yang lebih mudah diramalkan, sentuhan yang lebih baik dan pengambilan air yang lebih rendah.
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال