Selamat Tahun Baru 2013


Salam ceria, salam sejahtera. Kini sampai masanya untuk mengucapkan selamat tinggal tahun 2012 dan selamat datang dan Selamat Tahun Baru 2013. Semoga dengan azam dan tekad yang tinggi, 365 hari, 12 bulan, 52 minggu dan 8670 jam yang mendatang, menjadi pemangkin untuk kita terus berjaya dalam apa jua yang kita lakukan di masa hadapan dan sekaligus membawa pembaharuan yang lebih baik di dalam kehidupan kita semua.

KFZoom sepertimana yang anda dapat lihat, masih dengan wajah yang sama, mengekalkan logo dan tema yang sama sejak blog ini dibuka, entri baru yang jarang-jarang ada dan blog bersawang sudah menjadi perkara biasa bagi mereka yang selalu berkunjung ke blog ini. Terima kasih diatas kunjungan dan sokongan anda semua sepanjang tahun 2012 dan tahun-tahun sebelumnya. 

Kalendar Tahun 2013

Istimewa origami kalendar tahun 2013 oleh cartonus. Print kalendar ini, gunting dan cantumkan ianya sehingga menjadi bentuk seperti dalam gambar dibawah.


Pada asalnya kalendar ini adalah dalam format .ai (Adobe Illustrator) dan .psd (Adobe Photoshop). Bagi anda yang tidak mempunyai program tersebut dalam komputer anda, jadi kami telah convert ke dalam format *.pdf

Kalendar ini terdapat dalam dua versi iaitu berwarna dan hitam-putih (corak yang lebih ringkas).
*Anda memerlukan program PDF reader seperti Adobe Reader atau Foxit Reader untuk membuka file ini.


Selamat tahun baru!
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال