Selamat Tahun Baru 2012


Salam ceria, salam sejahtera dan Selamat Tahun Baru 2012 kepada semua rakyat Malaysia terutamanya rakan-rakan blogger yang sudi mengunjungi blog KFZoom. Ucapan ribuan terima kasih diatas kunjungan dan sokongan anda semua sepanjang tahun 2011.

KFZoom - Masih dengan wajah yang sama, mengekalkan tema yang sama sejak blog ini dibuka, entri baru yang jarang-jarang ada, blog bersawang seperti tiada penghuni ibarat pepatah, hidup segan mati tidak mahu. It's really like that.

Semoga dengan azam dan tekad yang tinggi, 365 hari, 12 bulan, 52 minggu dan 8670 jam yang mendatang, menjadi pemangkin untuk kita terus berjaya dalam apa jua yang kita lakukan di masa hadapan dan sekaligus membawa pembaharuan yang lebih baik di dalam kehidupan kita semua.


Kalendar Origami Tahun 2012

Istimewa origami kalendar tahun 2012 oleh cartonus. Print kalendar ini, gunting dan cantumkan ianya sehingga menjadi bentuk seperti dalam gambar dibawah.



Asalnya kalendar ini adalah dalam format .ai (Adobe Illustrator) dan .psd (Adobe Photoshop). Bagi anda yang tidak mempunyai program tersebut dalam komputer anda, jadi aku telah convert ke dalam format *.pdf

Kalendar ini terdapat dalam dua versi iaitu berwarna dan hitam-putih (corak yang lebih ringkas).
*Anda memerlukan program PDF reader seperti Adobe Reader atau Foxit Reader untuk membuka file ini.


Wallpaper Kalendar 2012

Berikut ialah kalendar 2012 dalam bentuk wallpaper bagi setiap bulan dari Januari hingga Disember 2012.




Selamat Tahun Baru 2012!

1 Comments

  1. wow.. unik.. dah download.. xsabar nak print.. huhuhu

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال