Salam Aidilfitri Sinari Lebaran 2010 1431H


 Terbaru: Salam Aidilfitri Sinari Lebaran 2012/143H

1 Syawal bakal menjelma lagi menandakan berakhirnya bulan Ramadhan setelah sebulan umat Islam berpuasa dan bermulanya bulan Syawal, iaitu bulan ke-10 dalam Takwim Hijrah Islam.

Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri / Hari Raya Puasa / Hari Lebaran, penulis ucapkan kepada semua pembaca blog KFZoom, samaada anda seorang subscriber, follower setia atau hipokrit, silent reader, secret admire mahupun anda yang baru pertama kali singgah ke sini, selamat datang ke KFZoom :)
Logo KFZoom edisi Salam Aidilfitri 2010

Sempena kemeriahan raya, aku ada menghasilkan kad raya menggunakan software Adobe Photoshop CS5 . Ringkas sahaja dengan hanya gabungkan sumber-sumber grafik sedia ada. Bukan 1, bukan 2 tapi tiga kad raya semuanya ;)

Tag kawan-kawan di Facebook dengan ucapan berbunyi:
"Maaf! Tulisan saya buruk nak tulis kad raya, jadi saya guna komputer usang saya untuk buat kad raya simple aje, special untuk anda semua. Harap ianya tidak seburuk tulisan saya ;p" 
 Terbaru: Salam Aidilfitri Sinari Lebaran 2012/143H

Kad Raya Salam Aidilfitri

Tidak kisah dengan cara apa sekalipun anda mengirimkan ucapan salam aidilfitri, samaada melalui kad raya, panggilan telefon, sms, mms, email mahupun di Facebook atau Twitter, apa yang penting mesej itu sampai kepada penerima. Lebih baik ada, daripada tiada langsung bukan.

Selamat Hari Raya Aidilfitri



+ Lebaran pertama bagi blog KFZoom :)

3 Comments

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

    ReplyDelete
  2. whoaaa... sumer design memang MENARIK sungguh.... anyway Slamat hari raya....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post

Promosi Menarik Untuk Anda

نموذج الاتصال